Tuesday, January 6, 2009

NO PAIN NO GAIN

hari munggu lepas aku n geng main paintball lagi...tp kali ni indoor n outdoor..best gak tp mula2 rangcangan kami nk main kat sebuah dusun di gombak..tp kena batalkn sbb hujan tak hingat..so kami main kat sungai buloh
ni hari pertama parut kena kat lengan...time ni tgh perit..
ni hari ke 3...time ni bengkak dia sakit smpai lenguh2 tangan aku..

so penduduk2 kg..kalo ada org buat tak senonoh dlm kg kita tembak perut dia heh..!! huhuhuh..perit wei..sekian laporan dr bilek berita baekkk..!!

13 comments:

Pink Marie said...

tak mauuuuuuuuuuuuuu!!

(hilang kemafiaan mek)

Mademoiselle Cynicleopetra said...

ishk sapelah dah bantai k.e nih?...teroknya cian k.e

ZilaKE said...

nice!!

NaD said...

wohh..ciknad haramkan diri ciknad dari bermain bendalah nih!

Anonymous said...

ko letak gambar, pastu cite kat orang ko kena tembak bole laaa...sape tau yang sebenarnya tu kurap ko yang baru nak bercambah...hahaha

Unknown said...

macam sonok...adventure....sapa buat aku gini, mau aku balas 10 kali lagi dasat speshly kalau mangkuk itu adalah K.E!

Zu said...

sakit gak game ni :D

aku la ros said...

ala sikit jer tu.. jauh dari nyawa tu.. hehehehe

Tok Ketua said...

aku rasa sangsi gambar tu.. mcm fimiliar jer.. bkn tu love bite dari zool ker... sah mmg gigitan cinta dari zool..

KitKet said...

macam ni gaya main paintball? cam nak bunuh org ajer gaya

Dory said...

xsuke laa... berbintat2 badan aku kang..

nabilah saraf said...

hmmm.
sgt curious...
pix tu nk tunjokkn keMACHOan ke ke"LOSER"an?

wonder~

zool irfan said...

kuasa aku nak buat love bite macam tu.