Monday, January 5, 2009

2009


Salam semua...

tahun 2009 yg baru ni, bakal memberikan kita semua hari2 yg tak diduga untuk dilalui..bagi aku, hari esok mcm satu misteri utk ditempuhi, aku hanya boleh merancang dan perangcangan aku boleh bertukar disaat-saat terakhir..

"Wamakaru Wamakarallah, Wallahu Khairul Maakiriin"
Dan kamu merancang dan Allah merancang, Dan rancangan Allah jualah sebaik-baik perancang

Have u ever did something that u always dream of doing?
apa yg menghalang ko..? apa yg takut sangat..? people around u will laugh at u..? feel silly..? feel stupid..? sbb tu NIKE kata Just Do It...sbb tu gak laa aku ni minat gila kat advertising..Just Do It..its a damn strong of a slogan!!

Leonardo Da Vinnci once said...
"You can run but do stop sometimes to smell the flowers..."

Yup..sbb tu tahun 2009 ni aku akan terus berlari..bila nk berhenti? hanya tuhan yg tahu..this is a long marathon for me n u..keeps running...sometimes do stop to smell the flowers...and keeps moving

Teruskan berlari..
It never ends..
It never will.

11 comments:

zzzzila said...

bravo my dear!!keep running bebeh

Pink Marie said...

rasanye ape yg tersirat disini ialah k.e mau berlari utk kuruskan perut tu!

bawaku lari bersamamuuuuuu...

Jusoh bedil a.k.a aduuus said...

Kuda ku lari gagah berani...

yaya|azura said...

laju... laju... buaiku lajuuu...
eh! salah lagu daaaa

zool irfan said...

ni kira dalaman isi hati kau la ek.. aku tau. kau nak luahkan sesuatu tapi tak terluah sampai terngada ngada letak leonardo di caprio ayat kekkahnya.

namun gitu.. aku sokong kau dari belakang.. bukan main belakang tau.. sokong aje.

Tok Ketua said...

aku pun sama zool.. tapi aku nk sepak dia dari belakang... muahahaha

Khambeng Madu said...

zool...hahahaha leonardo de vinnci la..tp aku tak rela ko dok belakang..aku lebih senang kalo ko duk tepi aku...senang aku tgok ko buat apa...ko bleh makan tuan..hahahaha

Dory said...

lari beng jgn xlari... semoga perutmu cepat kempis.. heh

NaD said...

deeper conversation huh? :p

Saya, Aku dan Kamu said...

wah. serious k.e kali ni. bagus! caiyok caiyok!

tergelak baca komen zool. hahahahaha

Kakak Tiri said...

Selamat berlari. Cepat skit sampai Dubai... kalau berjalan lambat sangat nak sampai... hohoho.