Friday, February 6, 2009

BAKAL MAK

hehehe..

Assalamualaikum...

rasa segan2 kambeng plak entry kali ni...bukan sbb apa, aku memang segan ngan makcik di atas tu...segan dia rasa macam boleh kecut laa semua lemak2 tepu dalam badan ni...saja aku nk kenalkan pada kawan2 & dan sahabat aku dalam ni...ni laa bakal mak mertua aku...sweet kan..? hehehe...aku sedang cuba utk mengenali keluarga belah perempuan...sbb org kata kalo kahwin ni kena kahwin dgn keluarga2nya sekali kan...InsyAllah...bulan ni adalah bulan terakhir aku duduk kat umah aku tu (Ilham Apartment, TTDI Jaya) lepas ni aku pindah ke bukit jelutong...rumah aku dan bakal isteri aku (ewahh)...hik hik hik...aku rasa mcm nk kahwin kat capetown jer..segan laa nk kahwin ni..sib baik tak bersanding...kalo tak boleh terkucil aku atas pelamin..hehehe segannyeeee...! wah tak sangka aku dh nk kahwin...hik..(terkepit-kepit)

23 comments:

DoOrDie said...

so shweeettt!

sue cipot said...

comelnya mak mertua ko k.e
patot lah ank dara dia comel kan?
sweet betol..
aku doakan semoga smua urusan akan di permudahkan..

eh bila ko kawin weh?

Tok Ketua said...

sweet sgttt.. kan zool kan...

bha said...

zoolllll....sweet kn...

Khambeng Madu said...

21 march sue...

hehehe..sweet bangat

zzzzila said...

eh..mak!!heheheehe..
hepi birthday bonda,tahun depan dpt cucu..insyaAllah..lalalala

zool irfan said...

tula.. manis je mak dia ni kan..

ha k-e.. nasihat aku tu jangan lupa plak.. for ur own perfomance jugak..sempat lagi ni.
kan Tok kan.

Mrs Jaja said...

ape yg ko kepitkan tu k.e? muahahhaa...

Khambeng Madu said...

aku stress dgn zol..!

KitKet said...

mak bonda nampaknya muda.. apa rahasia

NaD said...

terkepit2..aku lempang gak k.e ni. cemana bleh potong line ciknad nihh?? tak aci la kawin dulu. huhuhu.

Kakak Tiri said...

Wah... mudanya. Nampak pun cam sporting jer.

Pink Marie said...

tanyakan mak kot2 ada anak teruna. bole la dtg umah... cuci kete ke.. tanam bendi ke..

yaya|azura said...

k.e cuba mengambil hati bakal mak bondanya..... hahah.. tu lah, langkah bendul sungguh.

QuTaQ said...

kepit la sangatttt...

Dory said...

ape yg ko kepitkan tu? nak gak tau! haha

SilverFerio said...

selamat pengantin baru (in advance)

SitiNur said...

Ibu mertua K-E mesti sayang kat bakal menantu dia ni..maklum la pandai masak kan..K-E..update satu resepi boleh?hehe

zzzzila said...

i lg sayang..huhuhu
oandai masak best2..contonhye ayam kurma, ikan masak kicap(my fav), ayam masak merah(fav gak)!!sayang....wekend ni u masak ye sempene hari kekasihku!hehehehe

Zu said...

congrats

~ beaber ~ said...

perghhhhhhh

tahniah lerrrrr

MummyAju said...

oit...xjemput aku ke???!!!

alabamin said...

kimslm kat bakal mak mertua..sori x dapek nak dtg..