Friday, February 20, 2009

SOMETHING TO SHARE ON FRIDAY EVENING



Dan hendaklah ada di antara kamu satu puak yang menyeru (berdakwah) kepada kebajikan (mengembangkan Islam), dan menyuruh berbuat segala perkara yang baik, serta melarang daripada segala yang salah (buruk dan keji). Dan mereka bersifat yang demikian ialah orang-orang yang berjaya.

( Surah Ali Imran : 104 )

4 comments:

SilverFerio said...

bagus kongsi ilmu mcm ni. smoga kita2 semua terpelihara

Zu said...

Pekerjaan skrg ni kebanyakannya menuntut perwatakan menarik klu harap nak berkerja pucat lesi jgn kan customer org office pun takut nak pandang......yg penting berhias mcm mana pun haruslah b'sederhana & niat tu kan penting asal suami merestui ......Aku ni pun bkn la pandai sgt tp ada kureng sikit lah ceramah ni:D

Khambeng Madu said...

sama2 lah kita...

NAZRI AHMAD said...

ustaz ni photographer tuuuuuu