Friday, April 24, 2009

New Life








**dah sebulan aku kahwin baru skg upload..hehehe bukan apa, photographer tu baru bagi gmbar..pada kawan2 yg dtg terima kacih! ni jer gmbar yg sopan..yg lain gmbar bukak aurat dlm bilik..hik hik..

**lain2..tunggu jer berita baek dari kami k..! kami sedang memproses! hahaha

21 comments:

NAZRI AHMAD said...

senyum kambeng ;p kehkehkeh

Dory said...

hahhaaa... wah wah wahh.. laju btul ko yee.. ape2 pon, congrats!

bha a.k.a. Supernova said...

email kat aku gambar tu...semua,..

Mademoiselle Cynicleopetra said...

hahhahahahahaahaha...senyum K.e punpenoh tandatanya...

Mem Aluya said...

Alahai... comel pokok kelapa tu...

K.e, meh la bawak Zzzila honeymoon kat Mumbai. Eh... Dubai... penginapan percuma. Honeymoon suite Mem kasik.

KitKet said...

hahahaha.. sweet couple

Tun Jusoh said...

aku keliru...aku keliru...tu pokok kelapa ke

QuTaQ said...

proses geli-geli.. hahahhahaha...

Mrs Jaja said...

hahaha...kelako lak aku tgk pic aku lompat tuh...amboi k.e dlm proses ek...nati bile dah jadik bgtau la....haha

HambaMaya said...

cuba bagi detail skit proses apa.. hehehe

Pink Marie said...

it's too early to tell but i hope everything goes well. amin.

tahniah in advance ;)

SitiNur said...

Cantik tempat ni..Gambar2 pun best!

meeboo said...

aku doakan agar cepat2 lah "pemprosesan" tu, ramai yang nak jadi mocik pocik neh wahahaahaaa

Peraih udang dari Zimbabwe said...

Lawa songkok...

zool irfan said...

eh.. u alls tak tau ke
proses dah menjadi

beel said...

tau!

tau!

tau!

(;

MummyAju said...

wah menjadi ke??? congrats!!! cekap dan pantas ar ko ni!!! muahahaa..

Muhamad Afique Kamarunzaman said...

sweet!!!

You'll never walk alone!!!!

huuhuuhu!!!

be my follower..thnks...;D

along comey lote said...

hahaha..khambeng durjana... tunggu kemunculan akuh!

artfieda said...

chaiyok!! slamat berproses habis-habisan!! hahaha

pastikan sharpshooter ok

Freeviolence said...

brother.. aku masih tak pecaya ko dah kawen.. aku masih tebayang ko bangun pagi2 n kejutkan aku dengan bersin ko yg tak sudah2 tu, dalam masa yg sama zul masih berdengkur kat luar.. balek rumah petang2 ko masak ayam pedas.. pastu malam skit time2 nk tido zul takutkan ko dengan topeng seram tu.. fuhh.. aku rasa sekejap jer tinggal ngan korang.. tapi amat bermakna.. terima kasih wei.. SELAMAT MENEMPUHI ALAM BARU.. semoga bahagia ke akhir cucu..

kawan serumahmu dulu
AKHDAN