Monday, December 22, 2008

MIMPI YG MEREPEK


Salam Sejahtera,

Tahniah kepada semua warga Kampung Sri 360 kerana menjayakan aktiviti yg murni hari tu...aku dan kawan2 yg lain merasa bangga dan kembang idong ngan korang..!

Mlm tdi aku mimpi, bergini citernyer (cewah gitu)<---ayat bapok
aku n lee jalan2 naik moto bersiar2...pastu kat jalan gelap tepi bukit tu terserempak ngan pocong yg tinggi gile bab kat lereng bukit...pastu kami terbabas...skru exsober moto tu masuk dlm idong aku...aku lemas smpai lee tampar muka aku...pastu skru tu mula kuar perlahan...kami terus membaiki moto yg rosak tu...tiba2 pocong tu dtang memberikan pertolongan...kami berdua pengsan...bila sedar dari pengsan tu dah lewat...kami pun terus balik...bila balik umah terkejut abah meninggal dunia...aku menangis gile2 punya...

bila sedar dr mimpi tu aku tersedu2...pastu terus call ayah aku...dengar suara dia lega skit aku...gila merapu tak hingat mimpi aku kali ni...

aku dlm keadaan mamai ni...tak bercakap dr pagi sbb mamai..tak start lagi buat kerja walaupun kerja berlambak2...dah kul 1 tgh hari...nk kuar mkn pun tak de mood...minum milo jer dr tdi nih..!! aku letih mungkin sbb layan bola smpai lewat pagi mlm tdi..sib baik seri, tp aku mula bosan liverpool asyik seri jer sejak jemenjak ni..

ok..adios

10 comments:

DoOrDie said...

apa punya mimpi la si khambeng nih!

abam rejoice tu nama lee ke?

Dory said...

ko nampak la muke pocong tu camne? ade muke cam bukit x?

Zu said...

mesti pala otak tengah serabut tu yg mimpi bebukan:D

cikika said...

sungguh merepek! haha nak nyebok jugak sebab nak cakap tohniah tok IJN aritu!

zzzzila said...

patut lubang idong u nmpak mcm banormal skit i tgk td..hahahahaha! mcm2 la u ni

SilverFerio said...

baca mimpi ko sambil picit2 idung kasi up sket lagi :D

aku la ros said...

lenkali basuh kaki seblum tido!!..

zool irfan said...

k-e ni suka sangat kat bapok.
seolah-olah mampu menodai bapok.
persoalannya.. boleh keee?? cewah gitu.
hhahaha

SitiNur said...

kah kah exsober masuk dalam lubang idung..mmg ganaz arr mimpi ni

Kakak Tiri said...

Kah kah kah... sib baik skru masuk lam lobang idung. Buatnya masuk lobang lain?? Lagi sedu-sedan terjaga dari mimpi.