Wednesday, June 4, 2008

OFFER LETTER


salam...

alhamdulillah...berkat doa makbapak dan sahabat2...
tercapai gak aku jadi art director...
mungkit org ckp aku terlalu muda untuk title ni,
tp aku akan buktikan segala ilmu yg aku belajar
kat Bloomingdale ni sebagai batu asas untuk pergi
lebih jauh...cewahhh..!!

akceli, target aku untuk jadi art director ni bila umor
29 tp dpt sedikit awal...company pun dekat ngan umah,
dekat jugak ngan umah awek...nnti leh singgah dinner..
huhuhuh...

ok...all da best to you too guys..!!

12 comments:

Dory said...

perrghhh!! Caya laaa...ape lagi, belanjela kitorg sup kelape kambeng!!!

Dory said...

*kepale... ooppssss silap!

Khambeng Madu said...

hahahah...boleh...sup pale debok pun bleh...huhuhu

floweristachantress said...

wah... congratslah..

sw337un73j4 said...

samat bejaya dgn karier baru..peace!

Mem Aluya said...

Alhamdulillah. Tahniah,

OK, Sabtu open table ekk. Ahahaha... macam lah dh dapat salary baru itu. Tak pe, open table sajew... bukan open bottle pun.

as bha zammi said...

tahniah...
tumpang gumbira...

yaya|azura said...

i luv u k.e ... muaaaaaaaah!

FerioBiru said...

tahiah!!! taniah!!!

KitKet said...

muahahah.. debok mamaket dah cop dulu occay..

anyway.. congratulations! bangga lah mak ko dapat pangkat director ni noks..

McFie said...

yeeeeeeeyyyy....hehehehe

Peraih udang dari Zimbabwe said...

Tuan Director!