Friday, September 5, 2008

ADOIYAI..




Hai kawan2...lama tak update...minggu lepas koi balik kg jmpa org tua...sempena menyambut ramadhan...pastu sempat join reunion budak2 masa belajar dulu...best tak hingat...hilang stress aku bila aku tgok pantai...smpai gelap kulit mandi tak hingat...smpat gak ketemu-in pak dory..! wahh wahh waaaaahhhh ko dory....!hmmm

alhamdulillah...kawan2 semua sihat...tgok balai dah makin bertambah...koi tgh tggu saat2 tok ketuek nk akad nikah jer skg ni...tu jer buat setakat ni...haa, mcm mana yaya kita punya majlis berbuka puasa tu..? kalo jadi bg tahu koi..koi leh buat huru-hara kat sana plak....huhuhu...

p/s: thx kat kawan2 yg mendoakan kesejahteraan koi n 'ehem2' koi...hahaha

suka melihat kawan2 bahagia...itulah koi..! ;)

16 comments:

Si Tukang Karut said...

aduhai tgk gambar dah gelak sangat... uwahahahahahahahahahahahahhaha

NaD said...

ciss! kelucahan melampau di bulan puasa. hahahaha.

* dah ok ke 'ehem2'nya tu?

Khambeng Madu said...

alhamdulillah nad...ok semuanya

Saya, Aku dan Kamu said...

ishh korang ni. main belakang nampak?? hahaha

aku la ros said...

gambar tak leh blah..hahahahah..

Hanamichi_Sakuragi said...

adoiiiii muahahahahha.....

Mr.bha said...

nie kena buat pengakuan Bersumpah...
klu nk ehem,,,ehem...

Gee said...

ehem2 tu dah sihat ye? Alhamdulillah...

Dory said...

hahhahaha..dlm byk2 gamba, gamba bongok ni yg ko letak.. hahahahaa

Mr.bha said...

syg, ehem2,..jugak..muaahhh.....


ambik ko K.E...
heheeheh

zool irfan said...

hahahahahahahahahahahaah!!!

macam haram gambar ni...

mihahahaahhahaa...
ye.. mari kita wat huru hara .. oh yeahh

McFie said...

hahahaha..hampeh...

SilverFerio said...

:D

SilverFerio said...

hahaha aksi paling lucah dalam kg nih

Tok Ketua said...

bongok tul la ko ni k.e.. hahahaha

Kakak Tiri said...

Aduhhh... kurus puasaku hari nih.