Tuesday, November 4, 2008

KAHWIN TOK KETUEK.. II










16 comments:

Kakak Tiri said...

Alhamdulillah. Ramai betul kengkawan Tok yang datang memeriahkan majlis. Murahlah rezeki hendaknya.

K-e orang kuat majlis eh? Caya lah bro!!

HambaMaya said...

sapa amik gambar-gambar ni ek? dasat betul lah... nnt kalau aku kawin lagi boleh la upah... heheheh...

DoOrDie said...

oooniiikkkk gamba2 itu

zool irfan said...

aku!

SPAZZO said...

Gile mantap gambo.. wide lens tuuuu...

congrat 2 all!!

Saya, Aku dan Kamu said...

lawa nya gambo!

sue cipot said...

Haip2 sblom tu nak babab bro HM dlu!!

seyes cantik lor pic ni.. ceria & sempoi je.. mmg kenduri kat rumah lbh meriah la banding kat dewan.. suke2 leh happy skit

Mademoiselle Cynicleopetra said...

wahhh gambar remang-remang senja ini sungguh menarik!!! akai lens apa nih? SLR ke...PMR ke? MGR ke?

Sungguh mempersonakan...

Pink Marie said...

waaa cantik skali..
*mimpi jap*

aku la ros said...

cantik siot gmbar2 tu

MummyAju said...

alaaa..nk lompat² gak!!!

Zu said...

SUKA TGK YG LAST PICT TOK KETUEKKKK TU HEHEHE

SitiNur said...

mula2 skali nak gelak komen mommy mok..hehe SLR,PMR,MGR..HAHAHA mommy ni lawak la..adui.

Awat K-E ngan Along yang nampak lebih2 bergambar ni??

Khambeng Madu said...

kami ni org kuat...kena la lebih2..kang baru laa org ckp "wahh..anak sape tu..? rajinnyerr.. dia dh kawen belum tu..??" hahahah

Dory said...

cantek gile gambo..cayaa la!

KitKet said...

serious memang cantek gambar.. creative tui kowang..

ni incik hambamaya cakap siang2 ni ada pandang2 idok?