Wednesday, November 12, 2008

UNDI SAYA..!!




hehehe..aku dah submit 2 gambar ni...jgn lupa wei undi...kang hadiah tu kita pi tgok citer Los & Faun sama2 k...hahahah undi jgn tak undi..!! aku selek taik idong kat korang kalo tak undi aku...muehehehe

http://www.fishermansfriend.com.my/kuatnya/

14 comments:

zool irfan said...

jangan membazir taik idung kau tu. selet kat aku jugak..

Kakak Tiri said...

Kim salam kat kawan kamu tu.

NaD said...

kagum la ngan hero yg kedua tuh. ada nomor tepon dia tak??

Mrs Jaja said...

undi ape ni wei? malas nak undi..ko selet la taik idung ko kat dory...hahha..

sue cipot said...

hahhaha....
skrg dh tau napa k.e makin bolatttt

SitiNur said...

K-E nampak len dlm gambar ni.

DoOrDie said...

wahhhh....nak tgk lost n faun gakk!!!

Mademoiselle Cynicleopetra said...

eh eh gambar naik ateh pokok tu cam pernah ku lihat...cam gambar Sood dulu panja pokok lah...

suka gambar pertama tarzan itu encemmm

Saya, Aku dan Kamu said...

ada k.e ke kat dalam gambor2 tu semua. pesal i blur sgt arini nih? hmmm *sambil urut2 dagu*

Dory said...

selet taik idong kat perut jaja nun.. sng sket bersalin nanti.. haha

nak undi mende ni? gamba yg last tu cam k.e sket.. tp hitam.

SilverFerio said...

ko nak masuk bertanding pemuda ke?

Zu said...

aku tak faham ni nak undi apa???? :D

Diana said...

bule bule la jd partner mama/paparazzi ekekeke>.<

MummyAju said...

eee...k.e byk taik idung nk selet kat org tu,bersepah² smpi masuk mulut...yukkksss!!