Monday, November 3, 2008

KAHWIN TOK KETUEK..





video


Tahniah Syafiq...dengan sekali lafas ko dah jadi laki org...ingat skit perbaiki ilmu agama...ko dh banyak tanggungjawab skg..kalo ad mengadu kat aku..siap ko fik...huhuhu...




P/s: thx to Abang Hiro dan Abang Lan Carlos kerana sudi memeriahkan majlis ni...

10 comments:

SPAZZO said...

dude.. in gambar lu sendiri angkat ke?

siti norfazilah said...

nak kawen gak!! =P

SitiNur said...

hehe K-E,tunggu apalagi Siti Norfazilah dah bagi greenlight tuu!

Hai lepas ni kenuri palk!:P

Best tengok gambar kenuri tok,macam meriah sangat!

Khambeng Madu said...

spazzo: ha,ah..pakai phone jer..huhuhu..nk beli cam tak terdaya lagi...huhuhu

Siti: ada maksud tu...hahaha

yaya|azura said...

k.e ... yaya nak kawen gakkk!

Khambeng Madu said...

k.e tunggu dory kawen ngan mangkok jamban dulu...pastu k.e kawen..hahaha

zool irfan said...

pasni tok tak leh kuar bejalan banyak sangat..
lutut longgar..
hahahaha

Dory said...

aku yg datang dari kuantan ni ko xtime kasih pon.. sampai hati kau k.e cilakaaa... haha

SilverFerio said...

ramai geng baju putih tu...

Kakak Tiri said...

Halamak... memang pasangan 360 lah. Tak sia-sia jadi Tok Ketua Kampung Sri 360.

Tengkiu K-e for the clip.